GWR BLOG

Friss topikok

  • Berze Marianna Palóc Nagita: Szeretnék segítséget kérni, hogy tudok Guinness-rekord kísérletet bejelenteni? Nagyon fontos lenne... (2016.04.25. 00:23) Repülő rekordok
  • tancoloegyetem: A hír így pontos: Most már hivatalosan is a Pécsi Tudományegyetem Táncoló Egyeteme birtokolja az e... (2011.01.21. 09:33) A legfrissebb rekord
  • Ronald: @chipanddale74: Én nem kaptam, pedig odavalósi vagyok. (2010.12.24. 17:01) Karácsonyi rekordok
  • Kebnekaise: @5vos: Szia! Szóval az a helyzet, hogy a londoni központon keresztül kell regisztrálni a rekordkís... (2010.11.19. 13:27) 2010. 11. 18. - Guinness World Records Nap

2011.03.28. 09:41 GWR

A legszőrösebb gyerek

A Guinness Rekordok rajongói számára a hypertrichosis – a fokozott szőrnövekedés orvosi szakkifejezése - nem ismeretlen fogalom.  Abban a mexikói családban, amelyikből Larry és Danny, a cirkuszi artista testvérpár  származik, a tizenkilenc családtagnak az arcát és a testét borítja  sűrű szőr. Ezért amikor halottunk egy thaiföldi kislányról, akinek az egész testét hosszú szőr fedi, felkészültünk, hogy üdvözöljük őt a Guinness Rekorderek családjában.

 

 

 

 

Supatra ’Nat’ Sasuphan az apja segítségével vette fel velünk a kapcsolatot, és amint megnéztük a fényképeket, világossá vált, hogy versenybe szállhatna a legszőrösebb gyerek cím elnyeréséért. A szőrősségi fok megállapítására a kutatók a Ferriman-Gallwey módszert alkalmazzák. Ezzel a technikával ez emberi test kilenc  részén – felső ajak, áll, mellkas, hát, has, kar, kézfej, comb, lábszár -  állapítják meg a szőr mennyiségét .  A Guinness Rekordok meghívta Nat-et és családját Rómába,  hogy a hivatalos méréseket elvégezze, amire a Lo Show dei Record nevű televíziós műsorunkban került sor.

 

 

 

 

A Nat-tel való találkozás Marco Frigatti televíziós döntőbíró számára a műsor egyik legérdekesebb része volt.  ”Nat figyelemre méltó kislány.”, mondja Marco.  ”Büszke magára, és azt szeretné, hogy ugyanúgy kezeljék, mint akárki mást.” Nincs vele semmi probléma – azokkal van gond, akik másként kezelik őt.”

Nat egyetért ezzel. ”Nem érzem úgy, hogy bárki mástól különböznék,  és sok barátom van az iskolában.” Ünnepelt emberként kezdi élvezni a hírnevet, és nagyon boldog volt, hogy lehetősége nyílt ellátogatni egy idegen országba. ”Nagyon élvezetes és izgalmas”, mondata nekünk, ”és most ültem első alkalommal repülőn. Eddig Thaiföldön kívül sehol nem jártam.” De a legizgalmasabb élménye az volt, amikor a Legszőrösebb Gyermek címet átadták neki. ”Attól vagyok különleges, hogy szőr borítja a testem.  Ez életem legboldogabb napja!”, mondta.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://guinnessworldrecords.blog.hu/api/trackback/id/tr852777815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása