GWR BLOG

Friss topikok

  • Berze Marianna Palóc Nagita: Szeretnék segítséget kérni, hogy tudok Guinness-rekord kísérletet bejelenteni? Nagyon fontos lenne... (2016.04.25. 00:23) Repülő rekordok
  • tancoloegyetem: A hír így pontos: Most már hivatalosan is a Pécsi Tudományegyetem Táncoló Egyeteme birtokolja az e... (2011.01.21. 09:33) A legfrissebb rekord
  • Ronald: @chipanddale74: Én nem kaptam, pedig odavalósi vagyok. (2010.12.24. 17:01) Karácsonyi rekordok
  • Kebnekaise: @5vos: Szia! Szóval az a helyzet, hogy a londoni központon keresztül kell regisztrálni a rekordkís... (2010.11.19. 13:27) 2010. 11. 18. - Guinness World Records Nap

2010.10.13. 13:06 Kebnekaise

BRÉKING!!! - MEGJELENT A GUINNESS REKORDOK KÖNYVÉNEK 2011-ES KIADÁSA!!!!

A mai naptól megvásárolható a Guinness Rekordok Könyvének 2011-es kiadása, magyar nyelven! A könyvben rengeteg érdekes rekordot találhattok, olyanokat, mint amilyenekről ezen a blogon is olvashattok. A 288 oldalas, keménykötésű kiadvány már ott pihen a legtöbb könyvesbolt polcain...és csak rátok vár!:)  

A borító (a kép forrása: www.bookline.hu)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://guinnessworldrecords.blog.hu/api/trackback/id/tr382400213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása